Thursday, October 6, 2016

Forex Trading Strategie Voorbeelde

Boeke oor handel strategieë Forex strategie e-boeke wat hier gelys verskaf inligting oor die spesifieke handel strategieë asook die gebruik van bepaalde forex instrumente. Basiese kennis van Forex is nodig om korrek te verstaan ​​en te gebruik hierdie strategieë. Byna al die Forex e-boeke is in. pdf formaat. Jy sal moet Adobe Acrobat Reader om hierdie e-boeke oop te maak. Sommige van die e-boeke (diegene wat in dele) is zipped. As jy probleme met die aflaai van die boeke en jy gebruik Google Chrome. Probeer regs-kliek op 'n boek aflaai skakel en kies Save link as. As jy die eienaar is van enige van hierdie e-boeke en Don t wil my om dit te deel, asseblief, kontak my en ek sal dit graag verwyder. 1-2-3 stelsel 'n eenvoudige patroon handel stelsel deur Mark Crisp. Bollinger Bandit Trading Strategie n handel stelsel wat gebaseer is op Bollinger bands aanwyser deur onbekende skrywer. Waarde gebied vanaf die Likos Brief. Die dinamiese tempo II Strategie deur onbekende skrywer. Ghost Trader handel strategie deur onbekende skrywer. Koning Keltner Trading Strategie deur onbekende skrywer. Kopvel handel metodes deur Kevin Ho. LSS - 'n Inleiding tot die 3-dag-siklus Metode deur George Angell. Mark draai en die voortsetting beweeg met die bosluis-indeks deur Tim Ord. Die Geldbestuurder Trading Strategie deur onbekende skrywer. Pluk tops en bottoms Met die bosluis-indeks deur Tim Ord. Die Super Kombinasie Dag Trading Strategie deur onbekende skrywer. Die Elf Elliott golfpatrone deur onbekende skrywer. Die termostaat Trading Strategie deur onbekende skrywer. Intraday handel met die bosluis deur Christopher Terry. Handelaars Trick inskrywing deur handelaars Opvoeders van handelaars Universiteit. Fibonacci Trader Journal 'n joernaal wat verskillende handel tegnieke gebaseer op Fibonacci aanwysers, deur Robert Krausz. 12 kwessies. Vinnige Forex n stel aggressiewe forex strategieë (vinnige Forex) deur Robert Borowski en Stephen A. Pierce. Microtrading die 1 minuut Grafiek n klein e-boek gemik op Forex beginners om hulle die basiese beginsels van die M1 scalping leer. BunnyGirl Forex Trading Strategie Reëls en vrae stel reëls vir 'n BunnyGirl handel strategie wat gebaseer is op WBG kruising. Die Daily Fozzy Metode deur Michael Dunbar. Forex Trader se Cheat Sheet werklike Forex oneerlik blad vir posisie inskrywing keer / voorwaardes deur Quantum Navorsing Management Group. Offset Handel n basiese Forex Nuus handel reeks tempo stelsel deur Dana Martin. Hoe om Beide tendens en Range Markte Handel by 'n enkele strategie deur SA Ghafari. 'N Praktiese Gids tot tegniese aanwysers Bewegende Gemiddeldes deur SA Ghafari. FX Wizard noodsaaklik forex reëls deur Rob Walton. FX Destroyer 'n beskrywing van 'n redelik eenvoudige forex strategie, waarby bewegende gemiddeldes, paraboliese Kong en ADX aanwysers, deur Izu Franks. 'N Praktiese Gids tot Swing Handel 'n eenvoudige en praktiese gids tot die swing handel strategie, deur Larry Swing. Praktiese Fibonacci Metodes vir Forex Trading praktiese gids tot Fibonacci vlakke met die voorbeelde werklike handel van die Forex strategie wat gebaseer is op hierdie vlakke, deur Ken Marshall en Rob Moubray. Met behulp van die Heikin-Ashi Ingenieurswese 'n kort, maar omvattende gids tot die verhandeling met behulp Heikin-Ashi kartering tegniek, deur Dan Valcu. Die Dag Handel Forex System n-aanwyser gebaseerde strategie met 'n gedetailleerde beskrywing, grafiek voorbeelde en klein advertensies, deur Erol Bortucene en Cynthia Macy. 5/13/62 n hersiene en opgedateerde-EMO gebaseer forex strategie uiteengesit in die 3-graad taal, deur Rob Booker. Nie So drukhouer Trading handleiding 'n beskrywing vir die nogal interessant handel strategie wat aanwysers pakket gebruik onder dieselfde naam, deur Akuma99. KobasFX Strategie 'n eenvoudige MA MACD forex strategie deur Obaseki O. A. Killer Patrone 'n eenvoudige handel strategie wat gebaseer is op die MACD en tendens lyne deur Philip Birchley. 3D Trading deur Ruben Topaz. 4 uur MACD Forex Strategie deur onbekende skrywer. WRB Ontleding Tutoriaal die eerste drie hoofstukke van die WRB Ontleding Tutoriale deur TheStrategyLab. Dit dek die basiese beginsels van die groot verskeidenheid Kroeë en verborge Gapings grafiek formasies. Konsolidasie Breakout seine op die Forex mark 'n inleiding tot konsolidasie patrone breakouts deur Duane Shepherd. Dit bied 'n paar voorbeelde, maar kort 'n paar verduidelikings. Die impak van die ekonomiese nuus op die finansiële markte deur John C. Parker. Forex Trading Strategie Nick se Forex Prys aksie strategie Welkom by die jongste uitgawe van my forex strategie. My forex strategie is ten volle gebaseer op die prys aksie, geen aanwysers, geen verwarrende tegnieke, net suiwer prys. Ek is die ontwikkeling, die opstel van, en die verbetering van my prys aksie strategie sedert 2005. Dit handel strategie is tien jaar in die maak van dit groot veranderinge in marktoestande, hoë wisselvalligheid tydperke, lae tydperke wisselvalligheid en alles anders die Forex mark het gegooi by oorleef Dit. En dit is die skoonheid van die handel 'n prys aksie strategie aanwyser gebaseerde strategieë is gesluit vir die marktoestande hulle geskape vir. Prys aksie is vloeistof, dit maklik aanpas by veranderende omstandighede, om verskillende pare, om verskillende tydraamwerke en selfs om verskillende handelaars. Die belangrikste is dat die prys aksie laat jou toe om jou handel eenvoudig te hou. Hou jou Trading Eenvoudige Die sleutel beginsel van my forex strategie is om handel eenvoudig te hou. Ek het dit teen meer as kompliserende handel. Omdat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer effektief sal jy as 'n handelaar. Een van die belangrikste doelwitte van my prys aksie strategie is om my kaarte skoon te hou. Die enigste ding wat ek plaas op my kaarte is ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik hierdie ondersteuning en weerstand gebied in samewerking met kandelaar analise om handel te dryf Forex. Verpakking my kaarte vol aanwysers sou dit onmoontlik vir my om te prys aksie lees. Trading sonder enige aanwysers maak my forex strategie eenvoudige, stresvrye en hoogs effektief. Wat doen 'n skoon Forex grafiek lyk Hier is 'n foto van my euro / dollar 4hr grafiek. My skoon en eenvoudige forex strategie Hierdie grafiek is duidelik en maklik om te verstaan, daar is niks wat jy se aandag te lees prys. Dit is waarom ek is lief vir my forex strategie. Sommige handel strategieë is 'n absolute gemors van aanwysers. Kyk bietjie na die beeld hieronder, sommige mense eintlik handel soos dit 'n morsige aanwyser gebaseer Forex strategie Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie aanwysers vir hierdie Trading Strategie So om handel te dryf my Forex Trading Strategie Ek gebruik geen aanwysers. Ek algemeen Don se nou dan moet jy handel dryf op huidige prys Aksie baseer gebeur. Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie My Forex Trading Strategie sal werk op enige geldeenheid paar wat vryswewende en gereeld verhandel. Dit is omdat my metode is gebaseer op die prys aksie. Dit beteken dat jy kan hierdie handel strategie te gebruik om suksesvol te handel enige geldeenheid paar wat jy kry op jou forex platform. Dit gesê, ek persoonlik verkies om te konsentreer op 'n paar geldeenheid pare op enige gegewe tyd. Ek vind dit ook steurende om te probeer en hou van te veel pare in 'n keer. Ek handel hoofsaaklik die euro / dollar, USD / CAD en AUD / USD. Ek handel oor die algemeen hierdie munt pare soos hulle is die mees voorspelbare en hul beweging is gladder. Jy hoef s 'n paar hoogs onverwagte nuus, wat is redelik skaars is. Indien u verkies om 'n spesifieke Forex sessie handel soos die Londen, New York en Asiatiese sessie kies dan die belangrikste geldeenheid pare wat aktief by daardie tyd is. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Aangesien hierdie Forex Trading System is gebaseer op die prys aksie wat jy kan enige tyd handel van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een uur, vier uur en daaglikse kaarte. Dit is konsekwent die mees winsgewende, na gelang van die patrone is makliker om raak te sien en lei tot meer konsekwent wins. Tipes Prys Aksie Ontleding Primêr, ek gebruik twee soorte Prys Aksie Ontleding: ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades met behulp van My Forex Trading Strategie Tik gevolg van die onlangse ekonomiese onsekerheid en lande verloor hul kredietwaardigheid ens, geldeenhede sondaars t wat handel dryf as wat hulle normaalweg sou. Dit het gelei tot my terugskrywings uitsluitlik handel. Ek kyk vir 'n sterk omkeer Opstellings vorm bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Een keer 'n patroon vorm, wat 'n ommekeer aandui, stel ek 'n sneller prys en betree die handel. Ek neem 'n paar ambagte per week en gemiddelde ten minste 'n 80 wen koers. Trading Strategie Teikens en stop Teikens: My doelwitte is gemiddeld 80 pitte. Stop: My punte is gemiddeld 40 pitte. Hierdie teikens en stop verskil tydens verskillende marktoestande. Ek gewoonlik toelaat prys aksie om my doelwit te bepaal en te stop. Dit beteken dat ek sal die kerse te lees en my stop gebaseer op onlangse hoogtepunte en laagtepunte. 'N gemeenskaplike plek vir 'n stop sal wees bo of onder die mees onlangse hoë of lae. Hoe om die handel strategie Eers Rondom Nuusberigte Ek gebruik die Forex Calendar uit forexfactory om tred te hou van ekonomiese data te hou. Statisties Ek het gevind dat ek nie nodig het om te handel in 'n hoë impak nuusberigte te vermy. Trouens, deur die handel deur middel van die meeste nuusberigte, ek uiteindelik die maak meer wins Hoekom is hierdie Banke en ander groot handel instellings miljoene betaal vir ontleders en data voed hierdie hulle toelaat om opgevoede raaiskoot maak oor die komende ekonomiese data. Hierdie raaiskote is opgeneem in die prys voor die data vrygestel. As 'n bedryf opstel vorms voor 'n belangrike ekonomiese data vrylating, kan dit 'n teken wees dat groot instellings posisie hulself vir die vrylating. As die prys aksie wat jy vertel om kort, daar is gewoonlik 'n rede Die enigste nuus wat ek vermy is onvoorspelbaar nuus of 'n baie hoë impak nuus, hier is 'n vinnige lys: Toesprake deur sentrale bank leiers of politici. Rentekoers aankondigings of enigiets wat direk verband hou rentekoerse. NFP verslag, die naam verander 'n ruk gelede die verslag .. Jy moet ook kyk uit vir belangrike politieke vergaderings soos die G7 en G8-berade. Die onlangse G7-beraad in Junie 2015 het 'n baie onvoorspelbare bewegings in die euro. Vir die grootste deel, kan nuus veilig geïgnoreer word nie. Die enigste ding wat ek nie doen is om 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur 'n nuusvrystelling. Nuus gebaseer beweeg is geneig om vinnig ingegaan, sodat as ek 'n inskrywing sneller, ek verwyder dit voor 'n groot nuusvrystelling. Soos jy kan sien, my Forex Trading Strategie is eenvoudig en sal jou toelaat om pitte maak in enige marktoestande, met byna enige Forex geldeenheid paar. Dag Trading Forex Live leer om te handel Pro Forex Strategies Vandag weer terug na die basiese beginsels. Oral waar ek kyk sien ek die geheim forex stelsels en gevorderde dag handel strategieë. Om mee te begin het ons almal om te verstaan ​​waarom die kleinhandel forex handelaars verloor. Jy gereed vir hierdie. they probeer om reëls van toepassing op 'n mark wat hulle nie beheer nie. Sy so eenvoudig Nou ve jy waarskynlik gehoor my vertel dat voordat sê maar het jy regtig gestop en gedink oor wat dit beteken Plain en eenvoudig ons moet ophou probeer om die mark te voldoen aan 'n stel reëls wat ons termyn as forex strategieë Die banke het reeds 'n duidelike gedefinieer manier waarop hulle handel, en dit is hul forex strategie wat ons moet volg. Probeer om persoonlike pas reëls gister se prys sal lei tot ketting mislukking. Dit Ek kan jou belowe. So laat ons kry terug na die basics en bepaal die eenvoudige forex strategie kan ons almal gebruik om die banke te volg in die forex mark. Forex mark tendense te verstaan ​​hoe die forex mark tendense in die loop van 'n gegewe week is noodsaaklik om die dag handel oor 'n intra-dag basis. Eenvoudig gestel die mark is geneig om siklus in stoot van 3. Dit is nie net gesien op die korter tydsraamwerk kaarte, maar hoe langer mense sowel. Neem 'n blik op die weeklikse grafiek van die euro / dollar. Vir die afgelope 4 jaar begin in Junie van 2008 die Euro het baie duidelik siklusse van 3 beide op en af ​​gemaak. As jy korter tydsbestek beweeg hierdie 3 druk siklusse bly duidelik en meer dikwels as nie is dit duidelik waarneembaar. Die feit dat die forex mark, en alle ander markte beweeg in siklusse van 3 is nie iets nuuts om Day Trading Forex Live. In werklikheid is dit is 'n oortuiging dat om meer is as enigiemand die lees van hierdie het in die lewe is. Die sleutel is om jou forex eenvoudig te hou met betrekking tot hierdie mark siklusse gedrag. Hier is 'n paar sleutels om die dop van hierdie 3 stoot marksiklus. 1.) Gebruik 'n 1H grafiek om die geheelbeeld te sien. 2.) Weeklikse siklusse is geneig om geskep deur die loop van 3-4 dae. 3.) Elke skuif moet ten minste 90 pitte om in gedagte gehou word 'n werklike druk in die weeklikse siklus. Hou hierdie eenvoudige reëls in gedagte kan jou help om te bepaal watter siklus in die algehele weeklikse stoot jy in. Hoekom is dit van kritieke belang om jou sukses Kom kyk na 'n paar voorbeelde. Aanvaar jy 'n eerste druk af. Dit moet jy 'n sterk vooroordeel dat jy sal sien twee siklusse af oor die volgende paar dae gee. Verstaan ​​dit los die probleem van rigting en dus al wat oorbly wat beantwoord moet word is die tydsberekening van jou handel inskrywing. Om die tydsberekening van jou ambagte te oorweeg kan skuif op na die tweede sleutel tot 'n eenvoudige forex stelsel. Bank Manipulasie Times prys Confluence Oor handel is een van die grootste moordenaars van kleinhandel forex handelaars. Een van die grootste punte oor die dag handel die oewer forex strategie en nie ons eie, is dat hulle 'n spesifieke tyd sal hulle doelbewus die mark te manipuleer voordat hulle toelaat dat dit neiging in die rigting van die algehele weeklikse stoot soos hierbo bespreek. As 'n algemene reël hierdie hoë waarskynlikheid handel tye is vanaf 2-5AM EST en 8-11AM EST. Het jy al ooit gehoor van die Frankie fakeout Manipulasie rondom die Europese oop (02:00 EST) is so algemeen dat dit het sy eie bynaam So nou het ons 2 stukke van die legkaart. Ons weet hoe dit sal neig om die prys te ry in die loop van 3-4 dae, en ons weet wanneer ons moet soek na hierdie bewegings te begin. Maar ons nog 'n stukkie van die legkaart moet verder pen neer die presiese tydsberekening van ons handel inskrywing, en dit is 'n samevloeiing of bymekaar kom van die prys punte. As jy enigiets op hierdie webwerf gelees het jy waarskynlik gelees en nou sien hoe slim geld manipuleer die prys rondom gemeenskaplike punte verkoop handelaars is die meeste geneig om te gebruik. Om te leer om forex handel met die banke wat ons moet dink soos die banke. Omdat ons nie kan sien waar kleinhandel bestellings gestapel moet ons die mees algemene instrumente van die kleinhandel handelaar gebruik om te verstaan ​​waar slim geld meer as waarskynlik sal skep 'n valse manipulasie skuif om uit te neem die kleinhandel tot stilstand kom. Met 'n bietjie van die praktyk en gesonde verstand is dit baie maklik om te doen, en kan gebruik word as 'n alleenstaande eenvoudige forex strategie of filter. Hier is 'n lys van algemene punte wat ons sal sien markmanipulasie. ADR (Gemiddelde Daaglikse Range), Vorige Dae hoog / laag, 200EMA 60EMA, 61,8 FIB, sleutel ondersteuning / weerstand vlakke, sielkundige hindernisse (Round Nommers), Pivot punte, ens. Hoe meer van hierdie punte bymekaar kom op 'n prysvlak hoe hoër is die waarskynlikheid 'n manipulasie patroon sal daar optree. Kom ons bespreek hierdie manipulasie patrone en sit al die stukke van die legkaart bymekaar. Forex Kandelaar Manipulasie Patrone Kom voorwoord hierdie paragraaf deur te sê ons is nie forex kandelaar patroon handelaars, of is ons karteer patroon handelaars. Kandelaar en voorraad patrone dien slegs 'n doel na ons bepaal watter siklus ons in is, ons is in 'n manipulasie van tyd, en dan voorkom hulle op 'n vlak hoë waarskynlikheid prys soos hierbo genoem. Sonder al die voorafgaande punte beteken kers en voorraad patrone niks aan ons. Kom ons gaan na die kaarte vir 'n beter begrip van wat manipulasie lyk soos die grafiek hierbo toon 'n mooi voorbeeld van 'n dag handel Ek het in die lewendige forex opleiding kamer 'n paar weke terug. Kom ons breek die rede waarom ek hierdie handel het en dit begin met die algehele siklus as eersgenoemde in hierdie artikel. 1.) Ons het 'n tweede druk van die vorige dag en daarom is ons op soek na die derde druk op hierdie dag wat die weeklikse siklus sal voltooi. 2.) Ek Don t het hierdie gemerk, maar die mark het 128 pitte teen die algehele rigting van die mark. Hoe ver het ons sê die mark nodig het om te beweeg van 'n werklike druk om in gedagte gehou word in die algehele siklus At minste 90 pitte reg Dieselfde geld vir 'n retracement. Dit het meer as 90 pitte teruggesak teen die algehele weeklikse siklus wat my verder vertroue het hierdie skuif af kom tot 'n einde. 3.) Die tyd van hierdie handel was 10:45 wat binne die tipiese NY handel setup venster van 8-11AM EST. 4.) Die mark het in gekom en hulle stop hardloop ommekeer van die 1,2200 sielkundige struikelblok. 5.) Let op die mooi ommeswaai bene (of treinspore) wat plaasgevind het na die ander kriteria versadig geword en dit het dus 'n inskrywing sein. As jy verstaan ​​hoe, wanneer en waar die banke is geneig om te ry, draai, en die tendens die forex mark wat jy sal grootliks vermeerder jou kanse van sukses handel die forex mark te verhoog. Die bottom line is dat ons almal moet leer om forex handel met die banke as hulle onteenseglik die dryfkrag agter elke groot skuif wat gemaak word in hierdie mark. Omdat die banke is die dryfkrag agter die forex mark is dit logies dat ons leer om hul strategie eerder handel as om te probeer om reëls van ons eie geld vir 'n mark wat hulle beheer. Smart geld weeklikse siklusse, manipulasie keer, en manipulasie punte nie soos hulle verander of new handel strategieë, en so het vroeër geleer sal in hul betroubaarheid oor die langtermyn in ooreenstemming bly. As jy geniet hierdie forex opleiding artikel en wil graag meer hoe jy kan handel met die banke, kyk na ons Forex Bank Trading Kursus leer. Ook, as jy wil hierdie artikels, Chad kommentaar, of enigiets anders op die webwerf, dan moet jy dit wil hê, Twitter, of 1 nie. Elkeen het 'n sosiale netwerk en as jy geniet wat jou lees en dink dit kan voordeel trek ander, dan moet jy dit doen ook as jy 'n opmerking oor die artikel wat ons wil graag hier is dit seker die ander Forex Opleiding artikels uit:


No comments:

Post a Comment