Saturday, October 1, 2016

Forex Vrede Army Vantage Point

Ek het meer as 40 jaar van handel ervaring so ek het 'n baie gadgets, gizmo, pie-in-die-lug eise gesien. Dit is waarom ek het my huiswerk toe ek gekyk na VantagePoint. Dit het gelyk of eerder duur met die eerste oogopslag, en ek het dit amper deur. Maar nou, na meer as 9 jaar van die gebruik VantagePoint, kan ek sê dat hierdie sagteware is die moeite werd om die prys en het die ruggraat van my handel benadering geword. Op grond van my ervaring met VantagePoint en sy klem op Intermarket ontleding en neurale netwerk soektogte, vind ek dat VantagePoint ontwikkel 'n unieke stel prys datapunte wat eiendom aanwysers wat vorentoe te kyk, nie agtertoe soos die meeste analitiese sagteware wat ek in die verlede gebruik produseer . Hierdie voorspellende aanwysers verskaf vroeë waarskuwings oor prysbewegings soms dae voor tradisionele aanwysers. Leidrade soos hierdie is veral waardevol vir die vang van tendense in hul vroeë stadiums, hetsy vir 'n langer termyn hou posisies of vir korter termyn ambagte. Alhoewel ek het 'n baie van die mark ervaar, is ek nie 'n programmeerder of 'n rekenaar gefluit. Ek is seker op 'n intermediêre vlak wanneer dit kom by tegnologie. Maar hierdie sagteware is gebruikers vriendelik en in die seldsame geval wanneer ek hulp nodig het die kliëntediens uitstekende die beste wat ek het gesien in die handel bedryf (of enige bedryf, vir die saak). So hoe waardevol is hierdie sagteware in vergelyking met die prys wat ek wouldn t dink van handel daarsonder Jy is waarskynlik om dit te lees, omdat jy dit oorweeg om die Vantage Point sagteware te bekom, so laat ek jou vertel my persoonlike geskiedenis daaroor: Ek het in al die handel besigheid sedert 2002, maar slegs in 2015 Ek is ingestel om Vantage Point sagteware. In die begin was ek 'n bietjie verward oor wat 'n sagteware wat in staat is om die markte te voorspel met 80 akkuraatheid Dus het ek besluit om dit te probeer. Aanvanklik was ek beïndruk met die ondersteuning wat ek ontvang van die VantagePoint spanne, hulle alles om ons gemaklik met die platform klaarkom. Na 'n maand Ek opgegradeer my markte te verpak Die sagteware is reeds 'n handel stelsel, maar jy kan ook kombineer dit met ander stelsels en handel strategieë. Ek kan jou verseker dat Vantage Point jou handel sal neem na die volgende vlak. Ek is albei nuwe handel en nuwe te VP. Ek het al met behulp van VP vir 4 maande. Ek hoofsaaklik handel opsies en het gevind dat die stelsel nie net help my ambagte vind, dit bevestig ook handel opstelling wat ek gevind het. Ek het ook die VP Options Trader opleidingsprogram. Dit is die moeite werd die prys en het baie opvoedkundige en nuttig in die oprigting van 'n opsie ambagte. My handelsrekening isnt dat groot, so ek handel opsies en kyk vir goedkoper aandele in VP. Ek het nie tred gehou van wenners en verloorders, maar toe ek staatmaak op VP, my ambagte uitwerk. As jy jou eie handel plan, dan beveel ek VP as 'n vennoot om jou stelsel. Op grond van my styl van handel, sal Ek verhaal my koopprys binne 15 maande. Een laaste item, die ondersteuning is 'n. Jy is 'n afrigter wat ten minste een keer per week met julle saamkom opgedra en hy / sy is altyd beskikbaar via elke dag die telefoon of e-pos. Sam Lindsey, Bellingham, WA. VSA Ek gebruik Vantage Point in twee areas en beplanning op 'n derde. Eerstens, ek handel opsies op die tweede dag handel en swaai basis. Sonder uitkykpunt, sou ek vlieg in die donker. Hierdie sagteware red my uit die maak van baie slegte ambagte en bied my die kaart om 'n goeie ambagte te maak. Ek maak nog 'n paar foute natuurlik, maar niks soos wat ek gedoen het voor die gebruik van die stelsel. Dit bied 'n duidelike idee van waar die voorraad is en hoe dit lyk vir die volgende paar dae. Dit help kies, spoor (indien 'n langer termyn posisie vereis), en beslis help met die identifisering van 'n toegang en uitgang. Toegegee, dit het 'n rukkie om 'n goeie perspektief van die funksie te kry. Om jou te help Ek het gebruik gemaak van die uitstekende opleiding beskikbaar en bestudeer dit noukeurig, maar het gebruik 'n simulasie rekening vir 'n rukkie voordat live gaan. Die opleiding en diens is as beskikbaar as 'n persoon wil om betrokke te raak. My ervaring was hulle my vir opleiding en ek gebruik dit erg, maar nooit enige poging wat dit geneem het vir my om te verstaan ​​die stelsel en hoe om dit te gebruik ontken. Ek het nog bel elke nou en dan om beter te verstaan ​​of ander aspek wat ek nie mag gewees het met behulp van. Hierdie sagteware het 'n diep ryk funksie en doen 'n rukkie neem ten volle vertroud genoeg is om die produk te gebruik vooruit vlakke te kry, maar dit is maklik om te verstaan ​​vir die basiese funksies. Tweedens, ek handel die forex deur die gebruik van die sagteware om die ambagte voor te bepaal die nag. Ek het wel 'n forex adviseur wat ook gebruik dieselfde Vantage Point aansoeke wat ek het, wat help om hom te voorsien evaluering en gee uitvoering raad met inagneming van die Intermarket verhoudings. Dit is 'n suksesvolle poging om my posisie en forex kundigheid. Derde, ek doen plan op die verkryging van die termynmark pakket vandeesweek, wat my evaluering dui weereens die sagteware sal nuttig wees in die bepaling van die geleentheid wees. Algehele, het ek Vantage Point doeltreffend in die evaluering opsies ambagte en forex en oor die algemeen reguit vorentoe te wees. Ek beveel dit aan enigiemand met 'n oop gemoed en bereidwilligheid om die gebruik van die sagteware te bestudeer en te leer hoe om die akkuraatheid vlak waarmee dit het gehelp Gelukkige Trading Sam Stephen Hall, Richmond, VSA Hallo almal dink van die aankoop van vantagepoint sagteware te bereik. Ek het die geld vir die hele termynmark pakket en ek skaam om te sê hoeveel dit was, want ek was geneem vir 'n rit. Die eerste leuen is dat dit gebruik in 'n mark en vir enige styl van handel kan wees. VERTROU MY dit kan nie gebruik word as 'n dag handel instrument. Die enigste gebruik dit is vir swing en selfs nie kort swaai soos die sogenaamde 2-3 dag voorspelling maak hulle bekend. Ook lê nommer 2 is dat dit gebruik kan word vir enige instrument (forex / furtures aandele.). Dit is verskriklik vir daytrading forex of toekoms. Dit is net gemaak vir stadig bewegende instrumente wat jy van plan is om op te hou om vir lang tydperke, soos 'n maand ten minste, miskien 2 weke as jou inskrywing is bevoorreg. Lê nommer 3 en dit is die grootste en die ergste van alles, die beskou neurale indeks is beter as 80 voorspellende. Thye volg dan met sê vir die volgende 2-3 dae. Hulle beweer dat hulle wiskundiges wat die data vir die jaar op 'n verskeidenheid van instrumente versamel het. TOTAAL BS. Prop gas termynmark in (die RBOB toekoms) en kyk na die nueral aanwyser dans op 'n dag in die volgende dan weer. Al die tyd jou verloor as jou volgende deur die plasing van ambagte en dit lyk altyd 'n stap agter. Dan sal dit 'n goeie lopie vind en korrekte ongeveer 4 dae in 'n ry. Dit is niks beter as 'n muntstuk flip op die snare wat werklik beweeg. En dit is lagwekkend om te dink, maar ek probeer vra in diepte oor die rekord van veronderstelde 80 data en niemand sou dit aan my. En toe ek verduidelik dat ek het 'n jaar werd wees van bewys dat die neurale aanwyser is nutteloos vir daytrading Ek is meegedeel dat dit doesn t werk op die manier. . As 'n aanduiding is voorspel en die volgende dag die mark onder gaan, wat nie 'n misverstand van my kant af, dit is net verkeerd. Plain en simpel. Ek het 'n paar voorbeelde van vinnig bewegende termynkontrak wat altyd 'n dag agter totdat jy 'n kort termyn te kry in die hoop om terug al wat jy verloor het tydens dit is kind soos pas waar dit verander en loop elke dag vir ongeveer 5 dae. Die beste lê van alles is dat hulle vir die prys geen opleiding. Jy sal e-pos oor duur sessies nie ingesluit in die oorspronklike koste van veronderstel affilliates wat weet hoe om handel te dryf met behulp van die sagteware, maar nie een van hulle te kry. Hulle sal jou 'n pdf of die opstel van 'n lewendige sessie stuur waar hulle die opstel van 'n wat hulle portefeuljes ontwerp vir 'n kort termyn handel bel as dit is wat ek dit gekoop het vir en dan is dit baie geluk. Dankie vir jou duisende hard verdiende geld. Hoop dit werk vir ya Laaste misleiding, het ek t noem dit 'n leuen, maar net sleazy soos die res van die maatskappy, die data voer is 'n ander 300 plus per jaar. En raai wat. Dit is genoem 'n ander naam, maar toe my selfoon lui weer inteken, dit lui as Vantagepoint maar die dame sê sy was uit die data voed diens. Dit is dieselfde maatskappy. Dit is die tipe mense jou behandel. Alles is woordspel en 'n verskuilde agenda. Ten slotte, geen werklike opleiding sonder om te betaal ekstra as die duisende wat dit reeds kos. Data feeds na die feit naas die duisende dit kos. Niemand sal werklike data van die neurale aanwyser se werklike daaglikse beweging en ware winste of verliese te voorsien as 'n werklike persoon 'n bedryf het dit gebruik om 'n lang die NXT dag en hou vir die hele dag of 'n kort en hou vir die hele dag. (I het op 15 termynkontrak vir meer as 'n jaar en dit is niks beter as 'n muntstuk gooi / gelukkig slim genoeg om 'n lewendige rekening maar demo mode net anders sou my bates verloor het) gebruik. Dit is 'n ware toets van die neurale aanwyser, van dag tot dag tot dag is dit duidelik reg of verkeerd, geen BS. Dit is nutteloos en toe ek vertel 'n personeellid van my resultate sy nie ontken nie, maar het vir my gesê ek is om dit te gebruik op die verkeerde manier. Dit is hilarious. As daar iets is veronderstel om te wees en ek koop by die mark oop en dit sluit af aan die einde, raai wat. Dis verkeerd. Daar is geen fudging dat. Begin van hierdie maatskappy asof jou huis was aan die brand gesteek en jou broek is geblus in gas. Sien wat ek daar gedoen het, ek vasgebind RBOB gas toekoms gou terug in aangesien dit die swakste gevaar van al die instrumente wat ek getoets. Richard, Texas, VSA Amazing Vantage Point is 'n hoogs akkurate voorspelbare neurale netwerk sagteware pakket, wat vergelyk en doen 'n ontleding van alle markte, om vorendag te kom met 'n hoogs akkurate handel voorspelling vir watter mark jy dalk handel. Ek is 'n ervare voltydse handelaar vir meer as 7 jaar, en ek het Vantage Point gekoop sowat 1 jaar gelede het ek nog nooit eens regreted daardie besluit en ek is baie tevrede met dit. Ek moet erken dat ek eers gedink dit sagteware is 'n bietjie op die pricy kant, en ook ek het gevoel asof ek het dit nie nodig nie, want ek was reeds tevrede is met my eie handel vaardighede. maar as gevolg van 'n baie hoë akkuraatheid eise het ek besluit om dit 'n skoot gee en koop dit. Jy moet die tyd om hierdie sagteware te leer baie goed, wat vir my het 'n paar weke om dit te leer en dan neem dit in my eie handel metodes te neem. Ook vir my hierdie sagteware werk vir Dag, Swing of standpunt handel style op alle markte. Hierdie sagteware Vantage Point guickly skanderings alle markte en vind die goeie ambagte en hul voorspel teikens, wat my red 'n baie tyd en energie, so kan ek bly in perspektief en fokus op die handel wat dit vind. Jy kan dan gebruik Vantage Point se ontleding van dit voorspel het ambagte en hul teikens, om dit te gebruik as 'n bevestiging hulpmiddel om jou ontleding te Vantage Point se vergelyk. Wanneer Vantage Point en my analise wedstryd, wat bevestig die handel te neem, kan ek dan met selfvertroue sit meer hefboom / geld van daardie bedryf. Uitkykpunt is net soos om my eie handelsvennoot. Ek geniet dit om te keur Vantage Point se ontleding van die markte op die vorige nag, om my volgende dag ambagte beplan en opstaan ​​in die oggend, drink my koffie terwyl hulle my ambagte reeds beplan. Laaste maar nie die minste nie ek wil graag die maatskappy Dankie vir die maak van hierdie fantastiese sagteware sowel as die die kliëntediens-afdeling, wat is die beste wat ek nog ooit beleef het. Hulle het saam met my totdat ek het dit reggekry. So in my mening, of jy net begin of is 'n gevorderde handelaar, hierdie sagteware kan baie help. Ek sou nie huiwer om aan te beveel Vantage Point sagteware aan enigiemand. Webwerf Oorsig: Forex Vrede Army Forex Vrede Army. is een van die meer bekende FX handel webwerwe en forums, met die webwerf verskyn aan die bokant van Google-soektog vir 'n groot aantal verskillende Forex verwante dokumente. Die webwerf is veral bekend vir die harde standpunt wat dit neem oor Forex makelaars, met die webtuistes forum bestuur van 'n handelaars hof waar die lug hul griewe in verband met makelaars / FX diensverskaffers. Die forum moderators nooi dan verteenwoordigers van die maatskappye om hul saak te stel of maatreëls om te gaan met die vereistes voldoen kliënt te neem. Indien verteenwoordigers van die makelaars in staat is om 'n kliënte voldoen / probleem op te los, is die kwessie op 'n ander sub-forum waar ander lede forum kan stem oor of die maatskappy was in die verkeerde geslaag. Sodra 'n maatskappy drie keer was deur die webwerwe handelaars hof die makelaars is bestempel as 'n bedrogspul maatskappy op die webwerf Forex Vrede Army. Die webwerf spog ook met 'n aantal ander forums wat verskillende aspekte forex, sowel opvoedkundige hulpbronne vir diegene wat nuut tot FX handel. Hulle is ook 'n afdeling van die forum gewy aan die toets van EA se en FX bestuurders voor afskeid met hul kontant. Hierdie omvattende dekking van die FX bedryf van 'n kleinhandel handelaars standpunt lei tot Forex Vrede Army besig om een ​​van die meer bekende FX webtuistes. Omstredenheid Kritiek Die webwerf die teiken van 'n beduidende bedrag van kritiek en polemiek gedeeltelik as gevolg van die harde standpunt geneem deur webtuiste teen makelaars wat skuldig webwerf Forex Vrede Army se etikettering die webwerf Forex Vrede Army 'n bedrogspul is gevind. InstaForex daarvan beskuldig dat Forex Vrede Army of afpers die makelaars sê dat negatiewe resensies af sou word indien die maatskappy vir advertensies betaal op die werf. Hierdie bewerings is onmoontlik om te bewys en dit moet op gelet word dat daar 'n aantal van negatiewe resensies van InstaForex bedryf op ander webwerwe, insluitend hier. Hulle is 'n aantal drade op FX forums en Q A webtuistes wat ook die vraag of die produk resensies op die terrein is onbevooroordeelde. 'N Aantal van die handelaars het voorgestel dat BBV matige die resensies op so 'n wyse waarop sekere produkte te hersien net gunstige resensies. Weereens is dit byna onmoontlik om sulke bewerings te verifieer en daar is geen harde bewys dat die praktyk voorkom, maar soos met enige webwerf handelaars moet besef dat baie hersiening webwerwe is nie eerlik of onpartydige wanneer die hersiening van makelaars of FX produkte as gevolg van 'n botsing van belange met hul adverteerders. Update: Ons het gepraat aan die persone bestuur ForexPeaceArmy direk, en sonder enige twyfel hulle is daartoe verbind om die rigting van die voordeel van hul besoekers meer as enigiets anders instaan ​​Ons hiermee vir die geloofwaardigheid van resensies en integriteit van moderering op hierdie site. Forex Vrede Army, is een van die meer bekende FX webwerwe en het 'n groot leserstal. Die webwerf is veral bekend vir die harde houding wat dit neem op makelaars, met die site het 'n aantal maatskappye bestempel as s Hof het egter blyk te wees gewaarsku handelaars om probleme met 'n aantal van die uitvaagsel die makelaars en 'n paar van die klagtes wat ek gesien gelys op die BBV webwerf het soortgelyk aan die een wat ek persoonlik het gehoor van handelaars was. Ons by TheFXView hul mening te oorweeg baie, en in direkte kontak met die persone wat die site. Ons voel dit waarde toevoeg tot ons eie resensies relevante waarskuwings en bedrogspul waarskuwings inkorporeer. Een het gedink op


No comments:

Post a Comment